När orken tar slut

Det är bara en berg och dalbana med honom. Det går inte för mig att vara med honom bara en vän. Han säger att vi är mer än vänner, och sen samtidigt att vara vän med varandra. Idag hade vi igen samtal om allt detta. Han känner att jag vill ha honom i buren, inlåst och det vill han inte. För att frågar hela tiden för mycket, när han träffar sk sina vänner. Ikväll han skulle bada med vänner, en tjej och tre killar. och sen äta middag. Jag ifrågasatte, en tjej och tre killar. Det är lite skumt. Han bara spelar det för någon roll. osv. Han pratade idag ungefär om vi ska bli ihop måste jag acceptera att han träffar andra kvinnor mer. Det räcker inte för honom bara en kvinna i sitt liv. Han säger så olika sakerna., tolkar att han vill och samtidigt vill vara fri. Jag pratade med honom om det att mina känslorna är kvar och de förvinner inte. Att saknar honom inte som en vän, att saknar sex med honom. Han blev tyst och sa att han förstår. Han vill ha sex , men inte med mig för att jag blandar in mina känslorna, jag sagt honom om och om att kan inte ha sex utan känslorna. Jag var ute idag i skogen i några timmar, bara att komma bort. Det är så jobbigt med honom. Han visar till mig, för ofta när han kramar mig att vi är inte bara vänner.. Ibland känns att han är för korkad. Jag vet inte mer hur ska jag vara med honom, jag är så trött på honom, och samtidigt det finns ingen plats för någon annan heller. Jag måste får ut och rensa mina hjärnan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0