En månad

En månad har gått sista meddelanden, och det finns fortfarande sååå djupa sår inom mig, inom mitt hjärta. Jag börjar sakta känna mig mer och mer ensamma och är rädd att kommer isolera mig snart helt., så dåligt mår jag just nu. Vissa stunder är jag helt ok, men mest känner mig så nere, att allt känns så meningslös, . Jag kämpar med mitt liv så mycket, jag gråter så ofta. Varje gång när jag ser honom bryter jag ihop, mest hemma, när vill bara gråta. Det händer ca var 3 dag, när jag ser honom. Idag såg han köra och efteråt kom tårarna. Mest jobbigaste är att han är smutskastat mig helt, han säger sakerna som allt är mitt fel. Och han vet att jag mår så dåligt, och fick veta att han är ledsen för det att jag mår så dåligt. Jag sökte till Kvinnojouren och fick en tid samtalsstöd. Jag hoppas att jag kommer vidare med det som jag går genom. CC har helt slutat höra av sig, hon är så uppdagen. Känner att har även förlorat henne som en av mina närmaste vänner. Inte alla som förstår mig helt vad jag går genom, det är därför jag pratar inte med alla, som märker att jag är inte ok. Ingen ide, jag vet inte om kommer överleva jul, det känns mer smärta när julen är här. Tiden läker inte de sår som han har skapat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0