Att känna sig ledsen....igen

Jag har tydligen fel kännedom när det handlar om D. Sista tiderna har jag märkt att han är lite mer annorlunda och fått känsla att han vill inte bara vänskap. Han säger nästan varje dag " love u" Varför säga det så ofta. Han säger ofta att vi har varandra. Varje gång vi kramar varandra, känner jag att jag är hel med honom. Vi vill inte släppa varandra. Jag är fast i honom helt, jag har försökt släppa honom om och om men det går inte. Vi är för varandra. Att han kan inte se det själv. Idag sa han nånting att jag blev så ledsen. Vi pratade lite om ungefär är det inte ensamt och så där. Så säger men vi hade dejt igår, i gruppen. Och idag plockade vi, och då säger men vi hade dejt idag. Jag sa men det var so jobbdejt. Och frågade ungefär, när vi ska riktig dejt. Så fick svar att han tror inte att det är någon ide. Att han vill träffa någon att skaffa barn med, att han söker ingen just nu, att han vill vara själv. ... där gick min gränsen över...jag sa ingenting om det, och ville bara bli av med honom och inte prata med honom. Så sade vi att vi kan höras av senare. Efter en timme ringer han vi pratade som vanligt och jag blev ledsen att prata med honom, att han hörde att var ledsen. Jag sade att det är ingen ide att prata om det. Sista sa att blev ledsen för det vad han sa. Han bara jag förstår det. Jag kan inte styra mina känslorna, det kan inte jag. Han vet det vad jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0