Egen tid

I helgen åkte J till sin pappa och jag hade egentid,men jobbade i helgen. I fredags var D hos mig på kvällen, överförde bilderna till hans dator. Det känns alltid så skönt att ha honom hos mig, att kunna kramas. Och så sade han att höna( hans mamma) hade sagt till honom IGEN, att du ska ta Tiina, att jag ska bli hans flickvän. Jag visste inte riktigt vad jag ska svara på det, blev bara så berörd. Jag sade att vet att din mamma gillar mig väldigt mycket. Jag hoppas varje gång han säger det att han öppnar sina ögonen upp. Senare sade han mig så ungefär, att han känner inte att han är intresserad av tjejerna länge. Och att det var på kalas någon som blev intresserad av honom , men inte han. Jag tänkte direkt vad, vem det var. För att alla tjejerna har man och sambos, pojkvänner.... Och så sa att han älskar ju mig. Nästa kväll var jag hos honom och vi fixade bilderna i hans datorn. Så att somnade nästan hos honom, Vi kramades, och ofta när vi gör det, han vänder sin ansikte bort snabbt. Ungefär att vi ska inte kyssas, men känner att han vill kyssas men vågar inte släppa sig fri. Jag känner hos honom den känsla att han har verkligen de känslorna, men det finns rädsla samtidigt. Men samtidigt ser jag framsteg hos honom. Han är på väg tillbaka till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0