Nytt år 2022

Det kom helt ok. Jag firade det med D hemma hos mig, och även J var med oss. Jag märkte att hon kände sig inte så ensamt nu. Sen var jag och han ute och kollade fyrferkeri. Det blev kyss bara på kinden, och han sade " i love u"... det trodde jag inte att han kommer säga. Han sade även det när han gick hem sen. Igår plockade vi skräp, en tjej i gruppen frågade honom / jag var inte med om han dejtar någon.... och om vi är ihop. Han svarade att vi är vänner. Hon vet vår situationen , jag berättat henne. Han sade det till mig, och blev lite förvånad att han sade det. Jag blev lite ledsen för det. Ja vi är vänner i hans ögonen, men i mina ögonen är vi inte det. och han vet att det är inte bara vänskap mellan oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0