Tankarna

Det finns inom mig för mycket som jag måste kämpa på. Min relation med D har börjat bli lite varmare, det är inget seriöst relation mellan oss. Men märker att han är lite annorlunda. Han säger ofta till mig" love u". Jag svarar till honom alltid tillbaka" love u more", vi kramas annorlunda. Han var sjuk för några dagar sen. Hans mamma var hos honom under dagen, sen på kvällen var hos honom. Han blev matförgiftad, tror vi. Men hans mamma tror att han drack för mycket ( vin) i lördags. Han var hos Nettan/ Peppe. Han sade för några dagar innan till mig att han ska till kalas. Det var folk, han lade upp bild. De var ca 10 personer. Han hade kul, kom hem vid kl 3. Vi smsa " gosnatt" på kvällen, men sov inte så bra. Nästa dag pratade han, och kände att sov så dåligt och var orolig. Han sade att jag behöver inte vara orolig. När han var sjuk, var hos honom, han låg på soffa. Jag tog hand om honom, träffade en stund hans mamma innan. Vi pratade en del. Och han tog upp det igen, om skaffa barn. Det gick rakt in i min kropp. Ungefär att hans mamma tycker att han ska inte betala för det, pg hans sjukdom, och vi kan skaffa barn utomlands, att jag blev inte gravid nu innan hans op. Och har gått upp i vikten nu, och han hoppas att kan får tillbaka ägglossningen nu. Att han kan kolla upp det. Sen frågade om jag har släppt den tanken, de har jag gjort. även jag ville så mycket att skaffa barn med honom. Senare frågade han om jag ser honom som bara vän. sade att nej, jag ser dig inte som vän... Varför tar han upp det nu, varför. Sen höll vi varandra, och ville att ska stanna hos honom. Sen att kanske är det inte bra iden, när han är så sjuk. När han är frisk kan stanna hos honom. Vad är det med honom. Och märkte när han kramade mig, att han försökte kyssa mig, men visste inte riktigt hur skulle vara, så bara vände ansikte bort. Jag känner att det händer något med honom, och han böjar se mig inte som vän. Jag vet att hans mamma säkert också pratat med honom OM MIG. Han är på väg tillbaka till mig, och att stanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0