En till tjej

Det blev en till tjej i vår familjen. Det har varit fullt upp med henne, hon är bara en valp. Det har gått ganska bra, hon kissar inne ibland men ofta hinner vi ta henne ut. Vi har lärt av när hon vill kissa/ bajsa. Imorgon ska J till sin pappa, och Chanel( hund) ska följa med. Det kommer vara tufft för henne, men det är hennes hund. Så får jag lite semester, då kommer jag helt att stänga av allt. Kommer inte svara på hans meddelanden , eller gå ut så ofta med D. På fredag har tid till mammografi, sen ska till gym , och sen bokade jag frisörtid. För några dagar sen märkte i D-s mobil en liten sk märke som ligger vid FB. Det är via FB dejtinig. Jag tänkte ok han är inne och " dejtar" så öppnade min konto och började swipa höger och vänster. Hans konto kommer inte upp. Det måste vara att han söker inte samma åldern som jag är, måste leta efter äldre eller yngre. Ok fick några matchar, och skrev till en kille. Och på torsdag vi ska till dejt. Han bor i Ronneby, har två barn, och han kan åka till stan att träffa mig. Vi har inte än bestämt nån tid och plats, men håller kontakt. Det känns så jäkla jobbigt att träffa någon annan, och vet inte om jag klarar det . Jag är så rädd. Men ska försöker hålla mig lugn. Det gäller allt eller ingenting. Det finns inte så mycket att välja på denna sida, inte ofta man få match, men man kan ibland sk leka om det dyker upp någon intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0