Helg

Nu är det helg, och känner mig såklart så ensamt och har tråkigt, men försöker att hitta på sakerna. Imorgon ska jobba, och det känns bra för mig. Denna vecka fick lönebesked, och fick chock när såg det. Jag jobbade i juni, en dag ca 3 timmar och kommer få ca 900kr för det. Det stod ingen skatteavdrag, det var lite konstig, tänkte kolla upp det. Nu hoppas bara att FK kommer betala i tid ersättning, så att klarar mig med denna månad tills nästa lönen. Det är bara en vecka kvar när jag ska börja jobba igen. Tiden går för snabbt, och stressen är upp och ner. Jag har inte än löst hundvakten. Jag lade upp i olika sidorna, men inte riktigt någon som svarat. Har en som kan kontakta i första hand. På måndag måste jobba med detta. Vi kommer inte ha råd att ha varje dag för hundvakt. Men viktigaste just nu är de långa dagarna , de är tisdag och lördag första veckan, som vi måste ha någon hos Chanel Det kommer säkert att lösa det. D kan inte jag fråga. Han är borta från mitt liv. Idag såg honom och Bettan plocka skräp, men visade inte att såg de. Nu såg aviseringen att han hade lagt på gruppsidan. Men ska inte in och " gilla". Han är sur på mig såklart, och att jag kollar inte gruppsidan nu heller. Snart kommer han säkert skriva mig igen. Men det är " stopp" Min semester, jag bestämmer hur jag vill ha det. Och helt plötsligt funderar nu att åka iväg, bara i några dagar, kanske till Helsingborg. Jag kollade pris på Scandic och det är samma pris ju. Jag är osäker, men ska får se om kommer ta det steg. Nu tänkte kanske fråga CC följa med faktiskt. Ska se om hon kan, hon har säkert barnen. Men det skadar inte att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0