Jag

,,,är helt förkrossad och vet inte mer , om orkar med allt skit som jag måste gå genom. Allt kändes som livet leker. Jag började känna mig bättre med tiden, och kunde släppa honom nästan. Tills igår/ idag. Jag chattat med en kille via dejting snart i en vecka, och vi bestämt att ses imorgon. Men har börjat känna mig så kräsen, och sönder. Idag bröt jag helt ihop. Igår lånade lite mjöl av D. Så tänkte att lämna tillbaka honom igår kväll. Fick svar att han är iväg på fika.... ok, skrev att vi hörs senare. Kl 22 ringde, han var på väg hem. att han ska hem och kissa, och sen ska komma hämta mjöl. Halv timme senare att vi kan ta det imorgon. Så skev ok, kommer förbi innan kl 11.sen är jag uppdagen Jag ringde han var uppdagen med annat samtal, men gick till honom att lämna tillbaka mjöl. Han pratade i mobilen, att vi hörs sen. Men såklart vill inte prata med honom. Så ringer han vid runt kl 15 tiden, att jag ringde. Jag svarade att det var länge sen, att har inget att prata om. Så att han har mycket att prata om. Jag skrev att jag hinner inte prata, ska iväg grilla med några vänner. Och där drog han igång. Ungefär att jag behöver inte förklara vart ska jag, att vi är inte tillsammans. Blev rasande och skrev att lämna mig ifred, osv. Så skriver igen vad är det med mig, vi är vänner, bla bla. Så skrev igen ungefär , ja från din sida, Så fick svar om jag har för starka känslorna. Så skrev att du vet själv, och kallade mig till senildementa, det var det värsta som en " vän " kan säga. Jag svarade inte mer tillbaka. Samtidigt skriver med CC, att ska till dejt imorgon. Hon att släpp D, och ge chans till denna killen. Allt är rasande i mina tankarna, Jag vet inte om klarar av att träffa honom. Samtidigt tänker jag när han skrev att han träffade en tjej, och hon sårade honom. Och samma sak händer med mig. Så är vi båda i nästan samma situationen, och han är kanske likarädd som jag är. En kopp cafe skadar inte. I 4 timmar har inte varit aktiv nu på messange/ fb. Det känns så tungt, när de känslorna är så starka, och de ord vad han skrev till mig, jag kan inte förlåta honom det, han är ut i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0