Ny vecka

Ny vecka, sista vecka innan jobb. Bara en vecka kvar tills jag börjar jobba igen. Tiden går snabbt. Men är fullt upp denna vecka. Idag börjar jobba att hitta hundvakten. Jag skrev till två, en av de svarade och kunde inte hjälpa till. Det fanns en till grupp, och lade upp även där. Vet inte om har lyckan där. Samt finns en sida, men det kostar när vill läsa meddelande. Jag trodde inte att det kan vara så svårt. Vi kommer behöva minst 2 dagar i veckan, helst såklart varje dag vi jobbar. Igår lade han upp i sin sida två inlägg, han var ute och grillade med en kille. Jag kollade, först " gilla" hans inlägg. men sen tog bort den. Jag lade upp en inlägg, men han " gilla" inte det, varför ska jag gilla hans inlägg. Han som sade mig att jag är senildementa.... Jag kan inte glömma denna ord, han är verkligen en svin att säga så till mig, och hoppas han att vi kommer hitta tillbaka till vår vänskap. Han kan glömma det. Jag skickade meddelande tillCC, om han har barnen denna veckan, vet inte när hon ska svara nu. Jag tänker åka iväg de dagarna jag inte jobbar denna veckan, jag känner att behöver åka bort. Där försvann allt. Jag väntade för länge. Jag planerade åka till Helsingborg, och skulle boka nu, och det fanns inte mer rum med min pris. Varför bokade inte jag innan. Jag såg att det fanns lediga rum idag, men kan inte åka nu, för att jobbar imorgon. Jättekonstig att de bara försvann så snabbt. Jag som behöver verkligen att åka bort härifrån. Nu söker aktivt hundvakten, inte hittat än någon, men finns en i Nättraby. Skrev henne att hör av mig, om inte hittar någon. Jag måste hitta nu under närmaste dagarna. Det blir för jobbigt för Chanel. CC svarade inte tillbaka inget, läste inte heller min meddelande. Jag frågade bara om hon har barnen denna veckan. Idag klarade att ta mig ut i skogen, men precis nära min hemlig plats såg tälten. Det måste vara D-s kompis där. Så att fick hitta annan ställe att fundera. Jag tror att har tagit tag och gjort ett val i livet. Att ta allt och leva livet jag själv vill. Jag gick en gratis event, och finns en program , 6 månaders. Jag vill ta chansen och börja leva mitt liv nu. Jag måste bara får ihop pengarna, det är frågan. Men tänker på det, att kommer får tillbaka de pengarna. Det går jobbigt med D, lade upp en inlägg en bild, och skrev väldigt fint där. Men han reagerade inget tillbaka, han lade nästan samma meningen i sin sida. Jag " hjärtade " den inlägg. Kommer han märka det. Men han måste bort från mitt liv nu, han har för dålig energi runt mig just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0