Nya tider

Jag börjar känna mer och mer att jag börjar må bättre att leva mitt liv. Och det kommer förändringar snart. Igår var på gym, men CC hann inte, men vi fikade en stund i stan och tog en runda istan. Och pratade lite snack, om männen. Sen började helt plötsligt kolla runt och kommentera killarna, det var rolig. Det känns lite att jag kan ta nästa steg, vad det gäller D. Jag kommer mer och mer inse att det är inte värd att tänka på honom. Han är inget att ha, det finns ingen framtid med honom. Det finns alltid kvar den känsla den band som finns mellan oss. Men inte mer än det. J har börjat kolla runt hundar nu, och det känns lite för stressig för henne. Men nu har vi förhoppningsvis hittat en hund, som vi ska kolla imorgon. Det är en liten hund, pomchi. , kräver inte långa promenader, passar att bo i lägenheten. Och det är bra att ha som första hund. Vi ska får se, hur det kommer bli Om vi köper redan imorgon hunden, blir det ingen resa till Helsingborg kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0