Söndag

Redan söndag, tiden bara rinner iväg. Igår var på gym , åkte efter middagen. Jag tränade ca en timme, och kände att det behövde jag. Bara att komma ut hemifrån. Trött att vara hemma. Även jobbade jag igår, det var för länge. Över 5 timma fick jobba. På morgonen när jag vaknade fixade mina hår, färgade de ljust. Jag hade tidigare blekt, och med blekning blir alltid för ljust, men sista blekning som hade blev jag nöjd. Men hade bestämt att färga håret ljust blond. Det blev bara lite lite mörkare än hade med blekningen. Och såklart klippte igår lite topparna. Det känns bra att fixade topparna. Semester fortsätter, Det är jobbigt fortfarande, jag klarar inte av att vara här ute, alltid när jag vill gå ut i skogen, är han där med. Vi har den band att vi måste vara i samma ställen. Det är så skitjobbig. Om man bara kunde släppa det allt. Det är så tyst i mitt liv, ensamt och jobbigt med allt. På tisdag ska till Ronneby, jobba i några butiker, och såklart IcaMaxi, där han jobbar. Den killen som skulle träffat. Vi har inte mer att pratat , känns att han kanske vill inte träffa mig, och vet inte om ska höra av sig honom, ang att ska till hans jobb. Att han bir inte överraskad när jag är där. Jag har bara nästa vecka min semester och sen ska börja jobba. Det är verkligen svårt när jag är hemma hela tiden, men ska jobba iallafall i två dagarna. Jag funderade att åka iväg. Helsingborg. Jag tänkte att höra av mig till CC, kanske hon vill följa med , kan ju fråga. Men hon är alltid fullt upp med egen liv. barnen och hans sk ny killen hon träffar. Idag ska läsa min boken, sen kanske ska åka iväg ta en promenad någonstans långt härifrån. Bara att inte vara i närheten av honom. Släppa honom, det går inte för mig, när mina känslorna är så starka fortfarande. Vi bråkar, kanske en vecka och sen är vi tillbaka hos varandra, sk vänner. Men denna gång måste vara stark och inte släppa honom tillbaka. Efter det sista vad han skrev till mig, det finns inget som kan rädda det vad han sa till mig. Nu ska läsa min bok, sista sidorna kvar, sen är jag klar med boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0