Tisdag

Redan tisdag. Idag ska jobba i Ronneby. Igår skrev till denna kille, som skulle träffat förra vecka. Han jobbar på Maxi. Men han har fortfarande semester. Men skrev honom att kanske är även där nästa fredag om minns mitt schema. Jag sov inte heller så bra natten, blev förbannad igår. På mina inlägg. Jag var ute igår kväll och fotade solnedgången, lade upp de bilderna och skrev sommarkväll med bästa och tre hjärtan... D reagerade bara en " gilla". Han " älska" alltid mina fina bilderna. Efteråt såg att en kille som inte känner hade " älska" denna inlägg, blev förbannad att han gjorde det och tog bort inlägg. och även han som min vän. Sen lade upp istället händelsen en av finaste bilden. D kollade men ingen reaktion. Jag betyder inget för honom mer. Sista semestervecka och vet inte vad ska göra. Jag ville åka till Helsingborg men finns inga rum med mitt pris. Så ledsen och besviken. Nu tänkte att åka kanske till Malmö istället. Men har varit där innan, och det känns lite trist. Om jag åker dit kanske ska ta tåget. Jag kan inte bestämma. Om Helsingborg släpper de billigare priser senare. Som igår. Jag har funderat så mycket igår på denna program, om verkligen ska gå denna program. Det finns böckerna att läsa om det också säkert, och jag har det vilja att göra det resan. Men kommer det verkligen hjälpa mig. Jag vet inte än. Det är mycket pengar för mig. Allt går bara upp och ner hela tiden. Hela livet. Jag funderar att skriva ner mina mål på papper och försöka hålla mig där. En mål är just nu att minska aktivitet på FB. Jag är för mycket online där, och skrollar hela tiden runt, och även delar igen för mycket. Just det . CC svarade igår kväll, och hon är barnfritt nästa vecka , men då börjar jag jobba. Jag kan inte fatta att min semester är slut och jag står stilla här hemma. Inget som jag njutit här. Och att fick gå genom denna bråket igen med D. Det är sista tiden när vi är för bråkiga mot varandra. Men den vänskap är trasig nu, och det går inte rädda. För att jag har de starka känslorna för honom, och kan inte gräva de ner. De finns där hela tiden, jag har försökt länge det men det går inte. De känslorna är äkta. En vecka har gått, vi har inte hört av varandra. Vi har inte sett varandra , vi undviker varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0