Tråkighet

Det är så tråkigt, så tomt att vara ensamma hemma. Ingen ork att göra något, ingen energi i kroppen. Vill bara stänga av allt och vara i någon ställe , bara mig själv. Idag öppnade hans meddelande bara, och raderade våran kommunikation. Han drar allt den goda ifrån mig som jag har kvar. Han sårar mig mer och mer, han fattade nu att lämna mig ifred för gott. Det är ingen vänskap mellan oss, han säger bara som är bäst för honom. Han har förlorat sin bästa van, sin själsfrände, sin andra halva här i livet. Jag finns inte mer för honom. Han har skadat mig för mycket, Idag skulle träffat denna killen, men han skrev igår att han är förkyld och vi bestämde att inte att träffas. Kanske det var meningen, för att känner inte mig redo, och har haft panik för mycket. På tisdag kanske ska träffa honom en stund bara, om han jobbar samma tid, när jag ska dit. Vet inte, jag skrev honom om det, men inte riktigt vad ska göra där ju. Det är min semester och ska njuta det för fullt, men kan inte göra det, jag kan inte, det är bara tårarna efter tårarna. Jag känner mig så svag, så ensamt, nu när skulle behöva någon på min sidan. Undvika allt vad är ute, inte kunna gå ut till skogen, kanske han är där ute, jag vill inte se honom. Imorgon ska till mammografi, sen har även frisörtid, tänkte mellan de gå träna, men ingen ide att svettas, ducha , tvätta håret, och sen gå till frissan, och tvätta igen håret. Jag tänkte ta topparna och bli uppklippt mig. Men vem vet kanske ska klippa mig kort, men det kommer ja inte göra. Jag älskar mina långa hår., och det gör även J, hon kommer bli besviken om blir korthårig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0