En vecka efteråt

...kom hans meddelande--- miss you. Jag svarade om han skickade fel. Det gjorde inte, det var riktad till mig. Frågade hur jag känner. Jag skrev bara att mår bättre an innan. Sen ville han prata men somnade. Han ville prata om vår vänskap. Ungefär har han ingen värde hos mig som vän, bara värde om vi skulle varit ihop. Hur kan jag överge honom. Jag förklarade igen samma sak, jag klarar inte av vänskap mellan oss, så frågade om det är för mina känslorna, svarade ja. Sen skrev han - ok, fasen hur jag saknar dig. Jag svarade inget tillbaka bara raderade bort hans meddelanden. Jag skrev honom även hur dåligt jag mår, att har en falsk leende i ansikte. Han har inte mer skrivit, och tror inte att han gör det heller. Han måste vara så nere nu fortfarande. Att han har förlorat mig helt nu , bara för att han låt komma fram de sk känslorna som han hade . Och sen kasta bara bort mig. Som en leksak. Han har ingen som jag varit för honom och han kommer aldrig träffa någon som jag var för honom. Denna gång går det inte reparera. Det gör så ont inom mig, allt har rasat ihop i tusen bitar. Jag försöker att vara stark. Nu gick jag med Tinder, det finns några som skriver, jag känner inget intresse för de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0