End of story

Igår började igen bråk med D. Denna gången är det slut med allt. Jag försökte förklara honom att avsluta våran sk vänskap, som han säger vi har haft hela tiden. Han erkänner inte att vi hade ett förhållande att vi hade våra drömmar, att bli ett par. Han skrev att det var ju för två år sen, och sade att vi var aldrig ihop... Och att han vile skaffa barn med mig, men får inga fler barn så är inte jag mer intressant för honom. Han kan inte erkänna sina fel, hur han använt mina känslorna, hur han bara ljög rakt in i ansikte. Vad har jag offrat för honom, att litade på honom och trodde på honom. Allt var bara ett spel för honom. Och nu tycker att jag är labil. att jag har psykoser hela tiden, att vi är bara vänner. Jag säger hela tiden till honom, att kan inte vara hans vän mer, att kan inte styra mina känslorna. Att lämna mig ifred, nu har han blivit tyst och lämnat mig i fred. Det hoppas jag. Vi släppte i fredags kaninerna ute, det var sista gång vi sågs, vi kramades. Jag har hållit mig stark , men han försöker trycka mig mer att må värre. Han har gjort sina val, och det gör jag med, att väljer bort honom i mitt liv. Han skrev sist att han är förbannad på mig, varför han ska vara förbannad på mig. Han kan inte vara utan mig, det handlar bara om det. Han behöver mig i sitt liv, att hålla mig som tjej nr 2 i reserv. Det har gått sista månaden, jag hållit mig stark , men nu känner jag mer och mer, att kan inte ha honom i närheten av mig. Han var mitt livs kärleken, vi har en stark band mellan oss, men han kan inte se det. Han känner inget för mig. Han är död för mig. Jag skrev inget tillbaka , öppnade hans gård dagens meddelande. Skriver jag tillbaka, kommer han kasta mig mer om sina lögner. Jag skrev nånting men hann radera de meddelanden innan han läste det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0