Han försöker ....

Han försöker komma tillbaka som vän. Han började bara skriva och tills slut han ringde. Vi pratade en del, men känner inte alls att vill vara hans vän, att umgås med honom. Han säger att han vill inte förlora mig som vän. Så skulle sluta nästan, han sade att han saknar mig, jag svarade inte tillbaka. Så sade han saknar inte du mig, sade att nej, ah jag vet att du saknar mig. Ok, du kan inte säga( ungefär att var inte hemma, eller var med någon annan) Så började att han vill att jag ska vara lycklig, osv, att hitta någon annan, att bli lycklig. Han sade inte direkt så, men tolkade hans ord. Jag blev väldigt ledsen för det. För att träffar ingen, och vill inte heller träffa någon. Och kan inte se honom , vill inte han någon kontakt. Idag skulle vi hört av sig, men har inte gjort, och kommer inte heller att göra. Inte svara på hans meddelanden heller, har ingen lust. Vill vara med mig själv just nu. även mår dåligt av det. Han tror nu att allt är bra mellan oss, och har kommit över honom, och vi kan umgås igen. Jag vet inte mer hur ska jag prata med honom, att han låter mig vara. Hur dåligt jag mår just nu av allt. Hur illa jag blev behandlad av honom. Det bästa är att inte alls hör av sig, inte alls vara aktiv på fb, messanger. Och inte svara på hans meddelanden, eller samtal. Han vet att har semester nu och var jobbade lite extra idag. Kanske han väntar nu att jag ska höra av sig. Att han vill igen bli min vän, det funkar inte mer mellan oss. Han måste släppa mig och fatta att det var han som gjort allt detta för mig. Han måste se mig längre bort nu. När jag slängde sopor, såg honom långt borta. Han såg mig såklart och väntade när jag kom ut i soprummet. Han började prata med mig, jag hade jättesvårt att se honom i ögonen. Och han tog upp det igen, saknar jag inte honom att vara ute i skogen. Bla bla. O sade att han vill att jag ska vara lycklig och att jag ska träffa någon annan… han sa så till mig. Jag blev ju ledsen direkt. Även sade att kan inte umgås och vara vän med honom att mina känslorna är för starka o h ser inte honom som min vän. Såg att blev ledsen och ville krama mig. Idag pratade att var igår och badade med Jennica och sade att ska bada ikväll med. Men utan Jennica och sade att han kan följa med . Varför vill han följa med när jag mår så dåligt att vara nära honom, så bestämde att runt kl 19 ska åka. Men vill inte höra av mig, jag känner att det är för mycket för mig. Jag klarar inte av honom, han märker det men han vill fortfarande att vara vänner. Jag tycker att det är bättre att är tyst nu, och hör inte av mig alls. Kommer han själv höra av sig… det vet inte. Kanske han väntar att jag ska höra av sig kommer jag inte göra det kommer han lämna mig ifred. Jag vet inte vad ska göra. Det är skitjobbigt att vara nära honom. Han vet nu mer hur jag känner, hur dåligt jag mår när jag nästan började gråta … och att han säger att jag ska träffa någon annan. Tårarna bara kommer. Det gör så ont i mitt hjärtan. Det går inte över, och det är jag som är lidande. Att bli sårad av honom så djupt och nu när han säger och vill att ska träffa någon annan blev mina sår mycket djupare. Nej, jag tänker inte höra av mig nu. Det blir värre igen om ska åka bada med honom . Jag ringde och frågade om han verkligen vill åka o bada. Han ringde direkt såklart. Vet inte att det är kallt vatten.. jag visste att han kommer undvika men fick till slut att han följa med ungefär att toppa fötterna men skämtade o sade att kan hålla hans hand… så han följer med men ska träffa snabbt en vän som flyttar; ( känner henne med, hon som sade honom att vi passar fint ihop o att vi ska bli ihop ..). Så han hör av sig om ca10 min eller sånt. De kommer säkert att prata länge och han kommer säga att vi åker bada … Jag vill ju inte helst åka o bada eller närmare sagt att träffa honom heller. Jag mår varje sekund bara värre o h värre. Det blir bara värre. När han ringde sade han igen ” puss och kram”. .. hur länge kan jag hålla mig, jag ä på väg att bryta ihop närsomhelst. Jag sitter ute nu och väntar när han ska höra av sig. Jag känner mig så sönder, så sliten. Allt har rasat inom mig. Jag vet inte hur länge jag orkar mer. Jag har hållit mig så länge så starkt, men just nu känner mig helt nere. För att vi började skriva igen o h att han kom fram till mig. Det var det största missdag av honom. Varför han kan inte lämna mig, när jag är förklarar samma sak om och om igen.. varför tror han att jag har det lättare nu eller. Det måste bli slut nu. Det finns inget för honom, han har redan gjort sitt, jag vill gå vidare. Han vill inte ha ett förhållande med mig, han kan väl fatta det varför kan inte vara hans vän. Är det så svårt för honom nu. Varför, varför. Nu skulle han redan varit klart med henne och hört av sig. Men nej. Jag ska vänta. Som jag alltid gjort. Nu är det över. Det måste vara över för båda av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0