Hemma

Hemma igen, men hade ingen lust att åka hem. Att komma tillbaka hit gör mig bara så ledsen. Värsta med det att han hade ringt. Jag ringde tillbaka , jajaa han frågade om vill följa med att plocka skräp, och allt drags igång. Jag sade att kan inte/ vill inte. Sen började han igen, varför kan vi inte vara vänner som han och Anneli( i gruppen) är. Sade att det är inte samma sak. Han kommer aldrig komma klara vara utan mig, han vill inte själv att jag ska vara lycklig. Att börja försöka att får ut mig att umgås gör bara allt värre. Jag står fast i min beslut. Jag är väldigt besviken på honom. Och känner när jag träffar honom, att vara nära honom gör det mer ont i mig. Varför måste han jämföra mig med andra. Jag vill leva mitt eget liv nu, och utan honom. Imorgon ska träna med CC. Det känns bra för mig, att komma ut hemifrån. Nästa vecka ska åka till Helsingborg. Sen ska Jennica till sin pappa i två veckor, då har jag min egen semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0