Saknandet efteråt

Det gör alltid så ont när jag är ensamma hemma. Jag har varit borta hemifrån och mått bra utan att tänka på honom. När jag är hemma, kommer allt bara tillbaka. Saknaden är så stor, det känns så jobbigt, men det ska göra ont just nu att bli starkare med tiden. Bara att hålla borta från honom. Jag saknar honom just nu fruktansvärt, det gör så ont inom mig, att kunna vara nära honom. Jag måste komma ifrån honom så långt jag kan. Vi sågs sist i torsdags, så idag är det 4 e dag utan varandra. Jag vill att han känna samma smärta som jag känner. Hur kallt kunde han vara mot mig, hur han lurade mig. Hur han förklarar det till våra gemensamma vänner, att vi umgås inte mer. Allt är bara början. Sakta märker han att finns inte för honom mer. Hur känns livet utan mig. Han valde det livet, men har förstörde det fina som fanns mellan oss. Det finns andra som ser min värde, han som har ett gott hjärta, som letar efter mig. Jag vet att just han finns här ute, någon som att bli kär i på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0