Såren efteråt

Alla mina sår efter D är kvar. Ingen kontakt av honom i tredje dag. Skrev honom i måndags -tack att du lämnade mig ifred. Fick svaret att försöker, tänker på dig. Det var det sista vad han skrev mig. I tisdags såg honom köra bilen när jag kom hem , han vinkade mig. Det var inget efteråt. Jag blev orolig om han bara handlade kunde han ju köra hem och plockat upp mig, och kört hem. Men han åkte inte tillbaka. Jag tror att han hade läkartiden. Igår såg hans mamma köra till honom. Hans mamma är alltid hos honom efter det vi bråkat. Det är alltid så, som hon har så synd om honom. Jag och han har inte setts nu i flera dagar, jag vill ju undvika honom, jag vill inte träffa honom. Han vill inte heller träffa mig nu. Nu i helgen han planerat en uppdrag med gruppen, han räknat att jag ska vara med, men inte mer när vi är ovänner. Jag vet redan vad kommer svara om han kommer höra av sig nu. Han är som ett barn fortfarande. Han kommer vara ensam hela livet, det finns ingen tjej/ kvinna som vill leva med honom. Nu har hon ju de äldre tanterna han har sex, de är säkert vana med impotent man, som D blev efter op. Han haft sex även med yngre, men de klarar inte av sex med honom. Men att han nekar allt till mig, han vet inte att jag vet allt om hans sexlivet. Det finns inget mellan oss kvar, allt är död. Han är borta sakta från mitt liv. Jag mår bättre utan honom, han har skadat mig för mycket. Han tror säkert att det är period för mig, att är sur och arg på honom. Att snart är vi tillbaka hos varandra. men det kommer inte hända mer. Jag är värd någon mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0