Trötthet

Jag är ofta så trött. Trött på allt vad händer. ibland har inget att göra. Det är semester, man ska njuta den lediga tiden och hitta på sakerna. Men min energi försvinner så lätt bort. Igår tog en runda i skogen, Och vad hände. Det var rätt skönt att vara ute bara mig själv, satte på min favoritplatsen , tog en bild, lade upp på FB. Gick vidare. Jag hade den känsla redan innan jag kom ut. Att kommer se honom. Han ringde, han hade varit ute med, inte så längt ifrån mig. Han hade tydligen kommit efter mig ut. Han såg bilden och ringde om jag är ute, så gick till honom, satte och pratade, fortsatte en promenad med honom. Det kändes så tryggt nära honom, men samtidigt kom smärta och känslorna tillbaka. Han tänker säkert att nu är vi på samma linje igen, att vi är vänner som vanligt. Men känner inte för det, om jag även innerst inne vill det. Jag känner ledsenhet inom mig, att vara utan honom. Det går inte beskriva hur den känsla känns. Idag han ska ut och plocka, frågade om jag vill följa med, men sade såklart nej. Jag kan inte. Nu har även J hemma hos mig, och vi söker foderhund, men inte hittat något. Men hon skriver här ofta ed några. Det finns några som säljer hundar, vissa kan man tänka , men det blir extra kostnaden, och inte så lätt att resa sen heller. Igår hade hon pratat med sin pappa , och han kan tänka att betala för hunden, att köpa till henne. Jag vet inte än hur vi ska göra med allt Samtidigt skulle det betyda mycket för henne att ha en hund, men det tar extra tid för hunden. Jag vet inte hur ska lösa det. Nästa veckan skulle vi åka till Helsingborg i några dagar. Och sen åker hon till pappan, så skulle hon vilja ta med hunden. Det är massor av frågorna, hur ska man ta den beslutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0