Vad händer...

Igår skrev honom på kvällen bara att hoppas det gick bra hos läkare och han misstolkade det direkt. Han svarade att det gick inte bra. Jag åkte att hämta J sent på kvällen när han ringde och vi började prata. Han sade att det var jobbigt med röntgen, det gjorde ont för honom osv osv. Sen när kom hem var han ute vid parkeringen och plockade skräp. Jag skickade J in och pratade med honom. Han kom direkt att kramas, och fråga hur det kändes. Jag svarade ärligt att det gör ont och är jobbigt. Sen sade att Pernilla( hans en av bästa vänner med) som flyttar härifrån nu hade sagt honom att d D , jag tycker att du ska bli ihop med mig... jag började skratta och sade det tror inte jag , sen sade han vi kan ringa henne, men klockan var sent. Vad är det nu som händer. Vi kramades och jag kom in. Idag sågs vi med en kort stund, han bara kramas och säger hur mycket han saknat mig osv osv. Sen när jag började gå sade får jag pussa dig till kinden, jag sade nej , det får du inte. Det här en nästa fas i det hela för mig. Han försöker får mig tillbaka genom att nu vi ska bli ihop. Jag ger inte så lätt, och han måste flytta berger och skogar att nå till toppen att får mig. Jag vill att han ska kämpa nu om han verkligen vill mig tillbaka. Men det kan vara en fälla . jag vet inte, men jag behåller min avstånd så långt jag kan bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0