26. maj

Att vakna med huvudvärk och smärta i hela kroppen. Jag kunde inte heller sova helt i natten. Alla de tankarna bara snurrar i huvudet. Varför han gör fortfarande såhär mot mig. Jag förstår inte honom, vad han vill av mig mer. Han vill ju bara förstöra mig, han har behandlat mig så illa hela tiden. Alla mina sår är så djupa och de blir inte bättre när han är i närheten. Att han har varit så blind hela tiden. Jag måste göra det för min egens skull, att inte ha kontakt med honom och undvika honom mer och mer. Det är nästan alltid han som hör av sig. Jag känner mig så trasig i hela själen, hela mitt hjärta brinner . Att man kan älska någon så starkt, det finns ingen som han varit. Men han har använt mig som en docka , en leksak att leka med, att leka med mina känslorna. Jag måste te det steg att gå ,min egen väg, utan honom. Han måste förvinna i mina tankarna. Jag har det just nu svåraste tiden framför mig. Men tar små steg. Igår slutade att säga honom " puss och kram" säger bara " hej" när vi avslutar samtal. Han säger ju fortfarande " puss o kram" men han märkt säkert att jag gör inte det. Vi har inte pratat om det, men kommer han fråga kommer jag säga att det är fel att säga det från min sida. Igår var på Malkars, och träffade även cc igår, fick även henne att bli medlem. Det känns bra att börja träna igen, och funderar även gruppträna. Frågan är bara när kan jag börja träna. Men tänkte kanske på tisdag kan ta första passet. Helgen ska träna hemma lite själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0