28.maj

Tiden går men mina sår är kvar. Jag har försökt att ta det lugnt men det känns allt så smärtsam. Alla de tankarna, allt saknandet, ensamheten, allt gör så ont i hela mitt hjärta. Jag klarar inte av mer den ensamheten, att känner att kommer mer och mer stänga mig från andra människor. Jag önskar att allt skulle varit annorlunda,, att jag inte kunde gå genom det allt. Allt svek, allt otrogenhet, lögner, misshandel för min psyket, att använda mig som en leksak , och fortsätta att göra det mot mig, och sen bara låta att man har inte gjort nånting mot mig. Jag vill inte fortsätta med det, jag vill bli av med honom helt och hållet. Men nu har vi kaniner, som ska släppas ut och sen är det punkt. Jag kommer dra den gränsen, jag kommer kasta honom ut i mitt liv. Han har gjort tillräckligt illa till mig. Allt kärlek mellan oss är dör , det var han som valde bort mig. Och han vill inte att träffar någon annan, igår frågade om jag träffar fortfarande denna killen. Varför han frågar det ? Varför? Han vill bara kontrollera mig. Jag kommer inte mer prata om honom, det är mitt liv nu vem jag träffar. Idag var vi ute, och plockade. Vi var bara tre, det skulle kommit en till som varit medlem . Hon som han har en av hans KK. Igår berättade han att han ska till henne, att hon ska bjuda middag. Drog igång om det är bara middag. Ja , det är bara middag, att de är vänner. Då frågade hur mycket han han berättat om mig , han sade att han sagt till henne att vi är vänner, och han inte sagt nånting om vi varit ihop. Varför ljuga till henne, vad är fel med denna människa. Han är helt sjuk. Ingen som vill ha honom, att leva med. Nu måste klara mig att hjälpa honom att räkna ihop skräpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0