29.maj

Igår gick ut och hjälpte räkna ihop skräpet med honom. Det kändes extra jobbigt att fick gå undan lite. Och även blev så ledsen att han märkte det. Så frågade han om det är fortfarande jobbigt, svarade ju ärligt till honom, ville bara gå hem. Han såg mig att var ledsen, varför inte lämna mig ifred. Varför sen ringa mig på kvällen, att hjälpa igen att ta skräpet till miljörummet. Jag svarade inte, men senare ringde tillbaka. Vi pratar som alltid något annan. På morgonen såklart ringer han att prata med mig. Fortsätta att inget som hänt. Men jag ser nu tydligare att han kommer sakta förvinna i min värld. Jag kommer undvika honom mer och mer, vara uppdagen med allt annat mer nu. Jag skrev igår till CC, hur jag kände. Hon skrev väldigt fint tillbaka. Vi båda är hans offrar, men det är extra jobbigt för mig. Det känns att vi har blivit nära vänner. Vi ska börja träna ihop, och imorgon vi ska till meditation kvällen. Det känns för mig bättre att ha någon att prata med öppet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0