Att ta nya steg

Det har blivit bara värre och värre , känner jag med D. Vi hade paus en vecka, hamnade tillbaka hos honom, men sagt att mina sår har inte läkt att bygger muren runt om mig. Han bara att han förstår, han säger fortfarande puss och kram. Jag måste bryta med honom helt glömma honom bort. Jag har kontakt med CC, han hört av sig en del till henne, och pratat öppet om sin sexliv. Att han träffar andra, och vem han träffat och haft sex, bland annat. Det är några äldre som han plockat upp, jag träffat en. Den skånsk , han haft även sex med henne, även han ljög mig, att hon sov på soffan. Jag mår illa, när jag hörde om det idag när pratade med CC. Det är så äckligt att höra, att han kan gå så lågt. Men vet ju nu att jag är ingenting för honom. Och han haft sex tydligen även med den nya i gruppen ... hon som är 50 års åldern. Jag har ingen lust med att vara i gruppen och plocka med när han har de brudarna i gruppen. Jag mår illa, jag vill bara bli av med kaninerna, vi skulle hämta på fredag kaninungarna ,men nu tydligen blir inga. För att några är för små, att ha ute nu. Och jag lägger inte mer pengar för dem. Jag är så trött på honom nu. Jag har hoppats så länge och trodde verkligen att han har förändrats efter operationen, men han är samma. Han kommer inte ha en kvinna i hans liv, han kommer bli ensam för alltid. Men att han haft just äldre kvinnor, att ha sex. Det förstår inte jag riktigt. Jag hatar honom mer och mer, och kommer nu ta steg för steg att försvinna i hans närheten. Jag sagt honom att han ska lära sig att krama mig mindre. Han är verkligen så dum i huvudet. Jag tänker inte mer att gå ut i skogen med honom heller. Det är över. Jag stänger min dörr för honom, han kan inte öppna den igen. Det är låst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0