Krossad

Jag är helt krossad igen i tusen bitar... Vi har inte haft någon kontakt hela veckan, han försökt får mig ut o träffa men har inte haft ingen energi. Igår ringde han och började bara prata som vanligt, jag hade kommit hem och somnade, för att var helt trött. Han bara att han är med fyrhjulning utanför sitt hus, och ville att ska hjälpa honom att ta säckar med bark, jag sade att han kunde själv göra det. Sen han skulle pumpa däcken för fyrjkulning, men behövde min hjälp. Han bara kunde inte låta bli mig, så att fick gå ut o hjälpa honom, han fick hjälp att bära en säck bark till förrådet, och hjälpte pumpa, men det funkade inte . Så bara ville komma hem. Han försökte inte alls att krama mig, jag fick gå hem, fick ingen puss o kram, sade bara att jag ska inte vara sur på honom. Jag sade att jag är inte sur. Senare när var hemma , bröt ihop helt, började gråta igen. Så skrev honom att det var jättejobbig att ses, och då var det allt igång igen. Skriva långa meddelande, han bara fortsätter att han vill bara vänskap med mig, och han vill inte ha förhållande med mig, osv osv. Jag tog farväl och sade igen att släppa mig iväg. Sent på kvällen kunde han göra det, men han tryckte fortfarande ner mig som att han inte gjort något fel, Jag kunde inte alls sova hela natten, och varit så nere hela dagen. Även idag vi skrivit. Så skrev ungefär att han kommer inte må bättre utan mig i sitt liv, och kommer sakna mig. Senare nu skickade nån klipp, och skrev som de är för oss, och han kommer sakna mig. Jag har inte öppnat upp denna meddelande , känner att det blir bara värre, att han skickar meddelanden att han kommer sakna mig osv. Igår kom även min avläsning av Tereres, en medium som kan känna , se sakerna. Hon fick en bild av mig, och skrev allt som händer i mitt liv, hon skrev att hon tror att jobbar inom restaurang, hotell och är team leder,, och jobb tar allt min energi och hon såg att jag kommer hem efter jobbet och så trörr. Mina chefer kräver så mycket av mig, och jag måste sätta stop för det. Att jag behöver återhämting. Sen skrev att saknar någon att bry om mig, saknar kärleken, närheten, allt stämmer . Sen skrev även att jag har fått sviken i kärlek i förlufta, och att jag ska släppa jobbet och ska tänka på min privatliv. Jag blev gråtvärgig när jag läste allt, hur rätt hon skrev till mig. Det kändes bra att läsa om det, men samtidigt var det så läskigt att läsa. Jag försöker tänka på mig mer, jag har ialla fal börjat träna nu mer, två dagar i veckan är plan. Men CC är helt slut och kan inte träna alls, och sist pratade med henne, hon kanske är sjuk med nu. Så har jag själv varit på gymmet, och det känns faktisk bra i kroppen. J är hemma nu igen, och kanske ska till sin pappa igen nästa helg, Och sen varannan helg hos pappa. Vi har inte än bestämt nånting, men det bup som bestämmer tydligen det med. Så om hon ska nästa helg till pappan, så kanske kan jag samtidigt åka iväg och bara slappna av. För att känner att det är så jobbig här hemma att vara. Jag har inte kunnat gå till skogen redan i två veckor, jag kan inte gå. För att han finns överallt, Jag känner just nu att vill inte alls att höra nånting av honom, jag vill inte att hon skulle komma tillbaka. även han försöker,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0