Why me

Varför det måste vara jag som måste bli behandlad såhär. Han har ihop med en annan , kan vara ca en månad . Som kom mellan oss. Jag skickade meddelande med bilderna att han söker nya redan, sen blev den kärringen tyst. Jag kunde inte sova hela natten och varit så nere hela denna veckan. Igår blev så arg att lade upp i händelsen han och jag på en bild. Hur lyckliga vi var men skrev sen när livet vänder och sen började det komma massor med hjärtan, och gilla upp. Fick nästan 80 visningar, även hans mamma gillade den. Tills idag halva dagen när inaktiverade mitt konto, igen. Men nu är jag tillbaka, jag väntar när jag kan helt blockera honom bort. Visar jag att inaktiverat konto kommer han tänka att jag är svag. Idag kom hem, parkerade bilen...såg honom med tjej vid bilarna, besöksparkeringen, såg inte så mycket, lite korthårig, det kunde inte vara den kärring. Sen helt plötsligt var de borta, de satte i hennes bil. Han ville tydligen inte visa sig, och sen var ute med Chanel l och de gick till Daniels port.... Han har redan lämnat mig för länge sen, men att avsluta det allt såhär. Och igår skrev han att han saknar mig varje dag och vet att jag gör det, och att kommer finnas i hans hjärtan alltid. Jag kom hem och bryter ihop, tårarna bara rinner..snart kommer Jennica hem. Ikväll hon ska ut med sin bästis och sen sova över, imorgon ska hon åka till sin pappa, och komma hem på söndag. Just nu känner mig s¨¨åååå ledsen, jag skrev igen till CC, om kommer överleva helgen, och haft en skit veckan. Hon inte haft tid att prata såklart. Jag känner mig helt färdig med allt. Hur det allt går nu utan honom, det är fruktansvärt att vill inte alls att vara hemma här. ...och hur kommer överleva imorgon och hela söndagen med. Jag är livrädd.... Jag kunde inte låta bli, men lyckades kolla biluppgifterna och kom fram att det var den kärringen som är på besök hos honom. Jag fick svar av CC, att kämpa på , sova ut , träna, vara ute, han ska försöka ringa mig under helgen att vi kan prata. Men känner mig just nu som halvdöd. Snart kommer Jennica hem och måste gömma mina tårarna , hon ser att jag är ledsen och gråter ... men har inte förklarat henne varför jag är ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0