Dagarna som gått

Vi har börjat prata med varandra en liten del, men idag känns det igen för tungt. Vi sågs för någara dagar sen, kramades, säga puss och kram, allt som vanligt. Men idag kände det blev för mycket, när jag såg honom i sjukhuset, när jag var i undersökningen och han gick till röntgen, vi säga hej och kramades, kom hem och blev igen så ledsen. Sen han smsa om vill följa med promenad i skogen, jag kunde inte det, och sade att det känns inte bra med mig, att det var jobbigt att se dig, han det var bara en liten stund. Till skogen följde inte jag med, även jag ville följa med. Men just nu känns det bättre att inte vara så nära till varandra. Det gör mera ont att han beter sig som vanligt, krama säga puss o kram, igår skickade en luftpuss... varför allt detta. Det gör bara sakerna värre. Helgen frågade han att jag ska följa med att plocka, men sade att nej, kan inte att är uppdagen. Men han bara vi behöver din hjälp. Då exploderade jag o sade att fråga andra i gruppen. Så att han och två andra ska plocka på lördag. Hur kommer de reagera att jag är inte med. Vad kommer han säga, när de undrar varför jag är inte med. Jag kommer nu hela tiden med ursäkt. Det är bästa för mig. Idag lyckades gå till gym o träna iallafall i en timme. men ingen träningsvärk. Vet inte om ska gå på onsdag, om ska höra av mig till CC, funderar på det. Jag måste gå vidare med mitt liv, men just nu utan honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0