Ensam helg

Nu är jag alldeles ensam, utan J hemma. Min ledig helg. Det är skittufft, jobbigt. Jag tänker på honom, men han lämnat mg ifred nu. Igår han försökte igen, skicka meddelande att han haft det tufft sista tiden och behöver min stöd, och sen igen han saknar mig och bryr om mig. Jag svarade inget tillbaka och sen igen, vi kan städa tillsammans utanför min uteplats, men sade att hade inte tid. Samtidigt skickade sina puss emojs. Senare skickade tillbaka att ha en trevlig kväll, och det var allt. Inte mer hört av sig, han gillade min händelse bara, lade upp Chanel fina bilden. Nu sitter här och fixar mina utväxt, sen ville färga håret, men ska vänta tills imorgon kanske. Det är tufft att vara själv hemma, men samtidigt jag behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0