Han försöker

...igen komma tillbaka sakta. Idag han ringde men hann inte svara och ringde inte heller tillbaka. Så skickade meddelande. De har grävt här utanför någon elledningen utanför min uteplats och lämnat kvar stenar, grenar och även skräpet. Som de kommer inte städa bort. D varit här och snyggat till . Så ringde han igen men svarade inte så lämnade meddelande, att jag ska städa efter de, slutade samtalet bara vi hörs o hej. Jag bara skrev tillbaka att jag tänker inte städa efter de. Så kan det vara så hos dig, men öppnade inte alls meddelandet. Nej, jag ska inte öppna det, att han ser att jag har inte energi för honom. Igår kväll ringde CC, vi hade en fin samtal, och pratade mest om D. Vilken svin han är mot mig som misshandlar mig psykisk. Och det gör han genom att ha mig som en vän, och att jag har känslorna och kan inte gräva de, så han vet alltid att han har mig. Men börjar mer och mer känna ilskan, besvikelsen , med honom, att vill verkligen komma bort ifrån honom. Han kommer alltid vara ensam, han kommer alltid springa runt från en tjej till andra. För att ingen tjej klarar inte av honom. Hans Fb vänner bara växer varje dag med nya tjejkompisar, olika åldrar. Jag kan inte ha honom i mitt liv, det gör så ont i mitt hjärtan, men han är inget mer för mig. Han förvinner sakta ur i mitt liv. Han ringer, jag svarar inte, han skicka meddelanden, svara inte tillbaka så snabbt som innan, tills han märker att jag har ingen intresse för honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0