Han

Han smsade mig igår och frågade om jag tog bort honom som vän på fb. Jag förklarade att inaktiverade mitt konto just nu. Idag ä aktiverat igen. Hans sms började att han saknar mig, och det är jobbigt utan mig osv osv. Jag svarade att det är jobbigare för mig, jag saknar honom mer och tänker hela tiden på honom. Idag såg honom plocka på vägen men reagerade inte på honom alls. Det är fortfarande jobbigt, och det blir värre när jag ser honom . Jag är med en tävlingen som avslutas ikväll, och imorgon kommer jag inaktivera igen mitt konto. Det känns rätt för mig just nu. Att bara tänka på mig själv. Leva mitt eget liv, och bli hel igen. Jag har inte märkt att han varit borta på kvällarna, hans bil är vid parkeringen. Men han skrev även att han är glad när han är ute i naturen och ledsen när han är hemma. Jag känner av det att även han har det svårt utan mig, men han måste inse det att det är bäst för båda att ha avstånd av varandra, Det har gått snart i en vecka när vi " gjorde " slut. Tiden går och det blir bättre med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0