Jag bröt ihop...

..igen. Jag väntade hans svar tills han svarade. Han kändes så kall mot mig, och skrev hur jag mår, hur ledsen jag är. Tills jag var igen inne på Fb. Han lade upp en inlägg, när han sitter på en robåt. Någon annan som filmade, han såg så kär i ut. Jag skrev honom, han svarade inget tillbaka. Jag var ute med Chanel, han var inte hemma igen, andra kvällen i rad. Jag började ringa han svarade inte. skrev mig att han äter middag, svårt att prata. Det var ca halv åtta. Skrev honom ungefär, nya bruden, nej det var inte. Jag skrev att ring mig sen om du kan prata. Han svarade ok han ringer mig sen. Och nu sitter jag här och väntar. Vad jag ska prata med honom nu, hur jag ska vara. Han vet att jag är på gång när han träffar andra redan nu, så fort jag vänder ryggen. Kommer han ringa mig nu eller bara snart svarar att han är trött. Jag kunde inte vara att skrev till CC, hon ringde men kunde inte svara, hon lämnade meddelande att ringa tillbaka, att prata. Jag skrev henne att nästa runda att avbryta med D, ringde tillbaka men hon svarar inte nu... Jag är helt trasig redan nu, och vet inte hur mycket ork jag har kvar för det allt med D. Han skrev innan igen att vill vara vänner igen, osv osv. Och sen skrev ungefär honom, att glömma bort mig, inte kontakta mig, att jag kommer sakta försvinna i han liv, och om det att det tiden med honom för två år sen var det bästa i mitt liv. Han skrev ungefär att vi varit vänner, bla bla. Jag skrev om han hade glömt bort den. Han svarade ungefär att han minns att vi hade något mer men att jag blev inte gravid tappade han allt sug med mig.... Han har aldrig sagt så till mig innan, att han tappade allt sug bara att jag blev inte gravid. Det knäckte mig helt. Jag känner mig mer och mer skadad och verkligen tappar meningen med livet. Jag vet inte vad jag ska prata med honom mer, vi har inget att prata om , känner jag att vi är främlingar för varandra. Nej, jag väntar inte att han ska ringa mig. Kommer han verkligen ringa nu, kommer jag inte svara och säga att jag ringer upp senare, att kan inte prata. Jag känner att behöver prata just nu med CC först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0