Känslorna

Igår var dagen när vi sågs. Jag var ute med Chanel, och skulle slänga en ballong och såg honom. Han hörde stannade till väntade, men sen gick. Men Chanel började springa efter honom. Så smsa honom och han kom tillbaka. Det var skitjobbig, jag klarade inte av att se honom i ögonen. Vi parta lite och kramades,,,,och tårarna bara kom. Senare han smsa om han får ringa då ringde honom och pratade lite, men han sa att han förstår att jag har det jätte jobbig , och sade att vill hålla ifrån varandra. Han sade innan vi sågs att han saknar mig varje dag. Igår kväll han ringde helt plötsligt och började prata om han var ute med en vän , hans katt dog och han hjälpte begrava hans katt. Sade good natt och puss o kram. Han tror att nu är det ok mellan oss, varför börja säga puss o kram. Och varför ringde han kvällen. Allt bara snurrar runt inom mig. Det var jobbigt att se honom, jag trodde inte att det kan bli så. Men känner att bäst är att allt kontakt ska vara borta. Min fb är inakriverat, och har ingen lust att gå tillbaka. Då vet att hamnar igen samma hjulet med honom. Kanske redan nästa helg ska J åka till sin pappa, det kommer kännas rättskönt att vara ensam helt. Även Chanel ska följa med henne. Hoppas det blir en hel vecka. Jag kämpar även denna månad med min ekonomi, det är rätt tufft. Nu har jag kvar i två månader att betala för bil verkstads kostnaden, men från januari slipper jag det. Denna månad ska även ansöka friskvårdbidrag via jobbet, måste bara skriva ut mina autogiro. Jag hade arbetsintervju med min chef, ang högre tjänsten, samtalet gick bra, men tror inte att få denna tjänsten, läste av mellan raderna att hon kommer anställa någon helt ny som har redan tidigare erfarenheten ledarskap. Jag är väldigt besviken på det redan nu, det är många som tycket att jag är rätt person för denna tjänsten. Och fattar inte varför säga att söka jobbet. Och känner mer och mer att jag är inte tillräcklig på jobbet och tappar sakta att engagera mig mer på jobbet, och söker fortfarande annat jobb. Jag slutar så snabbt jag hittar annat jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0