När livet vänder...

Det känns fortfarande så jobbig med honom, så stor saknandet, om bara man kan hitta tillbaka men det finns stop mellan oss, och det är jag som måste visa mig stark. Det är tufft, men tiden går och med tiden kommer allt släcka ner, Jag måste tänka på mig själv mer just nu. Jag vill vara ute , men kan inte gå ut, kan inte vara i skogen. Sist var jag i skogen och fick så stora ångestkänslorna, jag kände av hans närvaro även han var inte med mig. Jag har suttit bara hemma de dagarna, varit ute med Chanel, igår städade hemma, tvättade. Idag upptäckte att det luktar fortfarande kiss, och märkte att det är fortfarande på mattan, försökte skrubba med tvättmedel, men fortfarande luktar det kiss, sprejade en medel som skulle ta bort lukten men känner fortfarande lukten. Jag känner mig så ensamt. just nu...ensamhet tar allt min energi just nu. Det är så fruktansvärt känsla, att inte ha någon i närheten, ingen som frågar hur jag mår, hur jag har det. Jag har stängt av allt inom mig just nu och verkligen försöker vara stark, det är svårt. Men har ingen annan val. Jag hade vara han som betydde allt för mig, och nu är han borta från mitt liv, och det gör så ont i hela själen, att känna sig ingenting för honom, bara en vän. Jag måste hålla ut att gå genom det allt. han har gjort så illa för mig, misshandlat mig psykisk, allt det att jag blivit så mot honom, att han har gjort det mot mig, och sen bara skylla på mig, att allt är mitt fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0