Paus eller avslut ?

Jag skriver inte så ofta här för känner mig hel med mitt liv. Tiden har gått snabbt och en del har hänt under tiden. Förra vecka fick jag följa med till Gottkär även jag var fundersam, Jag ifrågasatte honom varför han vill att ska följa med, fick svaret att jag är speciell för honom. Tidigare han sagt att alla hans flickvänner varit där och även en god vän till honom. Som han hela tiden jämför mig med henne. Resan gick bra, vi hade trevlig, hans föräldrarna var snälla med mig. Ibörjan när vi anlände fick en stund med hennes mamma, då sade ungefär, att det kan vara första och sista gången, hon sade nej det kommer inte bli sista gång.. och sen bara sade att DET ÄR DANIEL. Hon sa med att hon vet inte vad pågår med honom. Helgen var vi hemma, jag jobbade och jag fick så stor ångest för allt. Jag blev så rörd att vara där med honom. Vi som i samma säng, ingen sex, men att somna i hans famn fick jag känna mer med honom, och hade så stora förhoppningar. Han lade upp bilderna och skrev först ungefär, en dag på landet med bästa. Men sen ändrade texten med en av bästa vänner och familjen. Jag fattade direkt att det måste komma frågorna om vi är ihop, det var därför han ändrade texten och jag tog det så illa upp. Så att helgen bröt jag ihop IGEN. Så skrev vi om allt igen, och jag förklarade samma sak om och om igen, att det är jobbigt för mig att vara vän med honom, han förklarade att han klarar inte av bara en kvinna i sitt liv. bla bla och sen sade även att jag ska inte bli ledsen om han träffar någon annan i framtiden... det var det droppen, när jag började fundera mer och mer om mellan oss. Jag sjukanmälde mig i mändags, och jag försökte vara som vanligt. Tills skrev honom om jag inte svarar vet du jag gör inte det, älskar dig. Men det räckte inte han bara ringde och ignorerade det jag skrev. Så hade han fått en fästning på ryggen, han behövde hjälp att ta bort den,så gick till honom att ta ut den. Några dagar gick tills idag nu. När jag tog bilden för min text och vi började igen tjafsa. Jag förklarade att vill gå vidare med mitt liv utan honom, vill vara ensam, beskrev varför jag väljer den vägen, beskrev igen om mina känslorna. Allt igen, han blev ledsen och arg på mig, Tills skrev en lång text till honom, ungefär att vi måste gå olika vägar nu och vi vet inte om våra väggar kommer krossa en vacker dag. Han svarade bara en broken hjärta och gråtkubbe, men reagerade inte mer på det, öppnade inte upp det heller, Tog bort min profilbilden, tog bort våran smeknamn. Tiden bara visar hur livet går vidare, men känner själv att kan inte ta emot hans vänskap, när jag har de kärlekskänslorna. Jag vet att han är krossad nu att jag går en annan väg, utan honom. Men måste tänka på mig själv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0