Städlördag

Idag är det lördag och stadät hemma, nu väntar när stor mattan kan torka lite hemma. Tvättade en del kiss bort nu . Det känns bättre att det luktar inte så mycket kiss nu. Jobbigt när C kissar inne på mattan. Idag har även tvättstugan och har börjat redan nu. Igår skrev han att han ska ju ut och plocka. Så skrev ungefär att B låt ledsen att jag ska inte vara med. Så frågade om han förklarat henne varför jag ä inte med ute o plockar. Så fick svar att hon frågat inte men om hon frågar så svarar han. Han kommer ju inte säga sanningen , bara att rädda sig själv. Han är så falsk... men saknar honom helt plötsligt, men nej, jag vill vara lycklig men det kan an inte ge. Han vill bara vänskap, och det tyvärr funkar inte mer. Det är jobbigt just nu, och känner mig redan så nere. Snart kommer han skriva att han lade upp på gruppsidan men kommer inte alls reagera. Jag stänger av mobilen, vill vara ifred. Men måste gå ut med C då och då, och vill inte att han ser mig ute heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0