Ångest växer

Jag fick panik igår kväll..han inte varit hemma inatt. Ingen bil hemma , när jag var sist ute med C ca kl 10 tiden. Har han träffat redan nästa tjej, det kan vara hans 5 e som han träffar efter mig. Han är verkligen narcissist. Men det allt går alltid över mig, att han är inte hemma. Han finns fortfarande kvar i mina tankar i dygnet runt. Det har gått i fem månader, och han kan inte lämna mig i fred. Jag känner att jag kommer mer och mer hålla mig borta från världen. Kommer någon säga hans namn , kommer jag bara säga till att aldrig mer säga hans namn. Och att vara extra försiktig när jag pratar med någon gemensam vän, och det gäller nu alla. Även de som är nära mig. Han har krossat hela min själen, inte mitt hjärta, jag har inget hjärta kvar det krossades redan av honom direkt han kom för nära mig. Han är sååå sjukt människa. Jag har aldrig i livet träffat någon som han. Han som var mitt livs kärlek. Och nu tror han att jag kommer tillbaka till hans grupp. Och han säger att varför jag kan inte ha en normal arbetsförhållande med honom, och att jag ska lämna mina känslorna. Det är bara tecken att får mig tillbaka på hans sidan, och sen fortsätta sitt spel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0