Aprill

Snart är april slut och snart är maj här. Jag börjar känna av mer min ensamheten som gör ont. Det är alltid den tid, när jag fyller år. Att inte ha någon som kan fira mig...Jag har J, men hon är min dotter. Från jobbet har jag tagit ledigt, jag vill inta jobba och få de gratisönskningar, och sen bara folk undra hur jag ska fira. Jag måste vara stark och kommer hålla mig stängt från allt. Jag kommer inte ha mobilen på, inte svara heller för samtal. Saknandet är alltid så stor, när jag fyller år. Att han är borta från mitt liv. På söndag är valborg brasa här ute, jag ska inte dit, för att vill inte träffa honom där. Han går ju dit, vet inte om han hittat redan någon ny, han klarar inte av att vara ensam länge. Dessutom kommer det finnas folk som sett oss hela tiden tillsammans, Förra året träffade en hans goda vän, hon såg oss och säkert såg oss som ett par. Hon var jättetrevlig tjej. Söndag är min träningskväll. Igår skulle tränat ihop med CC, men kände mig som bli förkyls, hade ont i halsen och febrig. Så blev det ingen träning. Det blir nästa gång med henne. Det känns bara att tiden rinner iväg så snabbt. Jag hatar folk som säger mig hela tiden att hitta någon annan. Folk som säger att jag är singel. Men har svar OM någon säger mer att jag är singel. Kommer svara att jag är inte singel, jag är uppdagen. Och kommer det flera frågor, kommer jag svara som det var, vad jag varit med, att folk ska vara tysta. Nu ska försöka slappna av. J ska hjälpa mig färga utväxt, igår klippte hår, lite kortare och är väldigt nöjd med längd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0