Valborgskväll

Ikväll blir det brasa här ute, och jag ska inte dit. Jag känner att börja får panik redan nu. Alla minnena som är framför mig. Att han ska vara där, utan mig, kanske med någon annan. Och spela med att han kan leva sitt liv som inget hänt mellan oss. Han varit borta hela helgen, idag såg hans bilen hemma. Först trodde om han varit på landet hos sina föräldrarna, men det var bara helg, och han är redan hemma. Jag vill inte tänka på det att han varit hos någon annan hela helgen nu. Men vet att han kommer inte bli ihop med någon, han är för sjuk att ha någon och han jagar hela livet någon. Och han måste ha hela tiden någon i sitt liv, han klarar inte av att vara helt ensam. Ikväll ska åka träna och njuta bastu. För att kan inte stanna hemma, vill ju gå här nere till brasan men jag klarar inte av. Min arbetskollega ska dit, hon vill ju att ska dit med, men sade redan att jag ska inte dit. Hon förstår inte riktigt om min situationen vad jag gått genom. Det är många i min närheten som jag börjar undvika mer och mer. Jag går inte närheten av hans hus, även Chanel vill ju träffa sin Kenzo som är ute med sin matte. Hon ( Barbara) vet en liten del, att vi gick isär men att hon ibland säger att ja gammal kärlek rostar aldrig att ni kommer hitta tillbaka, och sist hon bara säger att ta den vägen , när D var där ute. Jag är trött att höra det, och känner med tiden att vill inte mer att höra hans namn. Det svider hela kroppen när någon tar upp honom. Jag behöver bara tänka på mig själv, Jag måste hitta tillbaka till mig själv. Att han valde ut mig för att jag är högkänslig, jag har öppnat upp allt till honom, berättat om min barndom som hände. Jag har aldrig berättat till någon det vad hände när jag var kanske ca 10- 11 år gammal. Han vet allt om mig. Ikväll ska äta middag och sen ska åka direkt till stan till gym. Vet inte alls om han är ute när jag åker. Jag såg honom innan ute. Det gör fortfarande i hela själen, han krossade inte mitt hjärta, han krossade hela mitt själen. Jag är inte fri från honom, och det kommer ta tid när jag kan bli fri. Fri från honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0