10. augusti

Det är torsdag, varit hemma hela dagen. Stickat strumpor, läst en till kapitel i boken och så kom igen flashback, blev så ledsen och gråtit en del. Jag vet att han är inte hemma hela veckan, men känner av att ha är på väg tillbaka och kommer märka när han är hemma. Det är helgen när hon är utan barn och kommer till honom, och hela tiden har tankarna om hon åkte till hans landet och sen kör de hem tillsammans. Den tanken att hon är med honom där i landet. Höstas var jag där med honom, träffade några grannar. vad de tänker att han har en ny tjej , igen. Alla de tankarna tar min energi och kan inte slappna av. Jag kämpar genom det, men känner mig så svag och liten. Idag fick samtal från Socialen, att få en ny samtal med en annan terapeut, jag hoppas att hon är mycket bättre och kan hjälpa mig och som inte trycker ner mig som den första gjorde mot mig. Det är min semester och jag är helt instängt mig hemma. Igår kväll en arbestkollega/ vän ( Penna) frågade om vill komma till henne på lördag, äta middag. Men tackade nej, för att är " uppdagen" helgen, Jag känner att jag klarar inte av umgås med någon just nu. Jag behöver vara mig själv. C är hemma men hon skäller hela tiden på dagarna. Att känner att klarar inte av att stanna hemma med henne. Nu ska ut med henne, sen ska lagga middag och sen ska åka till stan och träna på gym. Kanske kan komma bort härifrån från de tankarna. En dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0