11.augusti

Det är fredag, sitter hemma, gardiner är fördragna , solen skiner. Men jag är inne, jag har stängt in mig helt. Vill inte se vad händer där ute. Igår kände av mig, att D är på väg hemåt, och såklart igår kväll märkte att hans bil var borta. Att känna av något sånt är det nånting som jag ofta känner av och blivit väldigt nyfiken på sista tiden. Så igår skrev till en tjej som har vän på Fb, hon är även medium. Och hon svarade att jag är inkännande och har en band för personen, så skrev vad den person varit mot mig lite och läker mina inre sår. Och idag kommer ju hans sk flickvän till honom såklart som varannan helg hon gör. Jag fattar inte att hon åker hela tiden till honom, att han aldrig kan inte åka till henne.RÖD flagga - vad är bäst för själv än till andra, och rättvis. Och att hon ser inte genom honom. Hon måste vara väldigt korkad just nu, som jag var i början. När jag skulle åka iväg, såg honom vid parkeringen. Hans supply kom. Jag visade inte alls att jag såg de och satte i bilen och körde i väg. Men märkte när hon kom ut i bilen , han kramade eller pussade inte henne, det var jättemärklig. Han tog hennes väska och gick till honom. Det märks att det är ingen äkta kärleken, och hon är " fast" i honom och kan/ vill inte ta ifrån. Efteråt blev ju så ledsen, men tänkte samtidigt att det var meningen att han såg mig att körde iväg. Sen såg de ju åka i hans bil, och vet att han tar henne varje gång hon kommer att äta middag ute. Ja men nu är de hemma, och han märkte säkert att jag inte kommit hem. Jag fick samtal idag från den andra terapeut, och fick boka en tid nästa onsdag, jag hoppas verkligen nu att hon ser och förstår mig bättre än den andra gjorde. Det är 2a vecka från min semester, och det är sååå tråkig. Ingen som hört av sig, ja Penna hörde av sig, men hon ville att ska åka till henne helgen, men tackade nej. Idag fick meddelande av gammal husfru, vi har en fin kontakt med henne. Hon vet vad jag gått genom, och verkligen ser att hon bryr om mig. Det är lättnad att ha någon vän. Ofta tänker jag nu på den läggningen som jag fick av den nya medium. Och hon hade även en annan läggningen , som handlade om kärleken , och där kom det ut att min nästa kärlek är väldigt jordnära, älskar naturen och är andlig...och sånt var D. Jag får såna kalla känslorna om jag hör om det. Det är väldigt jobbigt fortfarande. Och kommer ta tid för mig att komma ur i det och bli fri.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0