2. augusti

Tiden går. Jag har jobbat mycket sista veckorna, även Jennica. Men nu har jag semester. Vi var i Jönköping i några dagar, och det gick bra. Vi hade även Chanel med. Det var spännande för henne med att åka iväg. Hon behöver öva att träffa lite folk, hon varit hela tiden rädd och stirrar mycket folk. Jag kämpar fortfarande att klara mig. Ingen terapeut som kan ta emot mig. De ringde men hann inte svara och ringde nästa dag och lämnade meddelande men de har inte ringt tillbaka. Det låter jätte skumt. Det har inte varit förändringar med mig, min mående, det känns fortfarande som vanligt, undviker allt här ute. B skickade en meddelande, och sen ringde i söndags men jag jobbade. Jag vet att hon ska kolla läget med mig och sen kan berätta till D. Hon är en flying monkey för honom. Jag undviker även henne och ringer inte tillbaka, hör inte av heller. Samma sak med A, inte hört av sig. Den semester vill just nu bara lägga tid till mig själv, har lånat några böckerna, och tänkte träna nu en del under semester att komma vidare med träningen. Nästa vecka kommer J åka iväg och sen är jag ensam, det kommer vara jobbigaste att vara ensamma. Det är väldigt tufft. Jag har bestämt att inte lägga tid på Fb heller, jag märkt att min energi försvinner där, att se alla de inlägg hur bra har alla det är bara negativ påverkan för mig. Med S gick sist som vanligt, vi ser varandra säger några ord. Jag sade han sist när jag var sista dag på jobbet att kommer sakna honom, han bara ler och sen säger puss puss... varför säga så här till mig. Ingen min arbetskollega säger så till mig, aldrig sagt och nu säger han så. Det är tidigt att få hoppas på honom men känner att det är iallafall rätt väg. Han kollar hela tiden mina händelse...det är tecken att han är intresserad av mig, och vill se vad jag delar med där. Men nu kommer jag vara tyst och ha tid bara på mig själv. En dag i taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0