25. augusti

Det är fredag. På morgonen körde J till skolan, och passade på att träna. Det kändes bra att träna. Jag märker att jag orkar mer än innan och höjer vikter mer. Det blir svårare att hinna träna när jag ska börja jobba nästa veckan, men ska föröka träna 2 dagar i veckan. Kanske ska prova någon dag på morgonen innan jobbet. Nu är det fredag och den är dag när D-s tjej ska komma till honom. Det är alltid jobbig för mig. Klockan är 4 och vet inte om hon har kommit. Förra gången kom hon redan vid klockan 4.. Att jag träffade honom och han försökte " hoovra" mig tillbaka. Han ville prova om jag fortfarande är fast i honom, han kunde inte denna gång. Det var stort steg att jag bara gick ifrån honom. Och att han sade att han tänker på mig. Det är bara det att får tillbaka mig. Det blev jobbigt igår för mig när jag bröt ihop, och håller mig stark. Jag vill inte känna igen den som var. Min terapeut sade att veckans läxa att öva att inte kolla hans bil, inte kolla om hans tjej kommer till honom. Jag har fortfarande svårt att inte kontrollera om hon kommit eller om hon är hemma. Ja och igår senare efter middag gick ut med C och såklart såg honom IGEN ute, han kom längre bort men han såg mig säkert. Efter gårdagens händelse jag klarar inte av hans närvaro, jag känner av hans gift, han är så negativ, han är så sjuk. Jag måste hålla mig borta från alt som är att göra med honom. Jag måste ställa in i mina tankar att säga stop såfort det är nånting att göra. Han ger mig bara negativa enrgier, och mår dåligt alltid efteråt. Så hoppas att jag klarar av det nu. Att inte kolla ut vid parkeringen, att inte kolla mot hans bil. Vad menade han igår ? Jag börjar fundera om han ville bara att får bränsle av mig, och att när hans tjej är här att jag ska komma säga nånting till de, att det är jag som är sjuk. Vet inte men det kan handla om det. Bara att andas att hålls sig lugn. Imorgon ska vi åka iväg. Det känns alltid lättnad att komma bort hemifrån. En dag i taget , Inte titta tillbaka, bara framåt. Och att vara i nuet. Nu är klockan halv sju på kvällen och kunde inte låta bli. Hon hade kommit men vid kl 17 tiden, var ute vid halv fem såg ingen bil och nu är hon här, och jag mår såååå dåligt, gråter... J-s rum, Det är alltid såhär när hon är här, varför jag är så ledsen hela tiden när jag ser hennes bli här ute. Och varför han kom och tog kontakt. Jag hade kommit redan en bit vidare, och så kommer han och trycka ner mig mer och djupare. Varför måste det vara så jobbig hela tiden, jag skrev även till cc igår, men hon har inte alls att reagerat eller skrivit tillbaka. Och vill inte skriva igen till henne. Det är bara hon jag kan prata om det. Jag är livrädd att blir sämre nu. Jag kämpar redan så mycket, och så kom bakslag av honom. Hur ska man gå vidare. Jag kan inte komma över nu efter gårdagens bakslag, det blev som en till sår, såren som öppnades upp igen. Det gör så ont just nu såå mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0