26.augusti

Det är lördag och var väldigt ledsen igår kväll, sov inte så bra heller. Gråt en del på kvällen. Jag kämpar hela min kroppen att må bättre, att släppa honom. Men det känns för tufft just nu. Igår kvällen kollade en dokimentär " Heal" , det var bra film , lärde en del av den, och försöker ändra det som varit. Det är tufft men mest om D, att jag fick bakslag av honom, det var gränsen som känner att tog ett steg tillbaka, men samtidigt var jag stark att inte hamna i hans klorna igen. Han är sjuk , han är inte som normala människor, och han kommer aldrig förändra sig. Han vill alltid som är bäst för honom själv. Att han kom fram och ler som inget som hänt, han trodde att jag mår bättre , han ville " hoovra" mig tillbaka för att nu är jag säker att han får inte så mycket bränsle av henne mer, och det var anledningen att han kollar läget om jag kommer tillbaka till honom, men han märkte nu att jag har förändrats mer än han trodde, han trodde att jag är fortfarande svag men han hade så fel. Han kommer alltid vara ensamma i sitt liv, och byta hela tiden sina flickvänner, ingen som klarar av honom, inte hon heller, hon måste börja se genom honom. Och avslöja honom. och där kommer han sitta ensamma . Idag vi ska åka iväg, till Lund. Det känns bra att åka bort hemifrån. Jag behöver det, kanske oftare göra det. Jag har beställt en ny kärleksläggning av en annan tjej, jag har fått tidigare av henne och hon gör fina läggningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0