5.augusti

Semesters 5 e dagen, och det har varit så deppig. Jag har helt gått under, och kan inte vara i fred. Jag vill vara själv, ensam, och känner mer och mer deppig när jag sitter ensamma hemma. J är hemma, och kämpar att inte visa mina känslorna hur jag egentligen mår. Hon har haft en fin vecka. Igår var ute på fest länge istan, umgås med vänner. Och jag sitter bara hemma, i min ensamheten. Idag fick tag och åkte till gym, det är min plats att bara komma ifrån hemma. Igår tog även en runda ensam, läste en bok, solade lite, lyssnade musik, och skrev lite med C Hon skrev att hon har inget jobb efter nyår, och vet inte vad ska hon göra. Om hon ska plugga vidare, men vad. Hon frågade lite hur går med min " kärleken" , jag skrev lite hur det gått, att han sagt flera gånger till mig " Puss puss". Det är en tecken att nånting finns mellan oss. Så tipsade hon en som kan med tarot, och är duktig och inte så dyr. Hon hade en erbjudande, men har ingen pengar, ska kolla nästa vecka om hon har kvar samma erbjudande nästa vecka med. Samtidigt är det lite läskigt att veta i förväg vad kan hända, men vet inte ju när. Det är svårt, men man vill ju veta. Imorgon kommer J åka borta med sin pappa, en hel vecka utan henne. Det bir värdigt tufft. B skrev mig här lite, och så skrev ungefär att D ska åka iväg en vecka och att hon ( B ) ska ha koll på området. Varför hon skriver om honom till mig, som jag vill veta. Han ska åka till landet säkert. Och det känns bra att kan " andas" lite här ute, när vet att han är borta. Samtidigt känner mig så nere hela tiden nu. Om allt skulle varit lättare , om kan gå vidare med mitt liv, men ser inget som har förändrats med mig, han finns kvar i mina tankarna , jag kämpar varje dag att inte tänka på honom. Men hur mycket har han skadat mig. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0