8.augusti

Igår fick min kärleksläggbingen och jag är chockad, vad det blev. Det är en apatis, romanstisk, visar sina känslorna, men svartsjuk, någon som jag redan träffat och haft en relation tidigare, att han är ångelfull, och ljugit till mig, och vill ha förlåtelsen. Såklart är första tanken bara D... men han kan inte komma tillbaka, det finns ingen väg tillbaka. Och sen fick även veta en siffra, om 10 veckor kan jag träffa honom. Det är läskig, och samtidigt spännande. Hon fick upp även mycket om det att jag läker mina inre sår just nu som tar tid, att hitta ny kärleken. Och det stämmer helt. Jag svarade honom tillbaka och skrev om D.Hon hoppas att det är inte han som kommer tillbaka, men kan hända att kan dra någon likadant . Men jag blir sakta starkare och bygger en mur runt om mig. Det är även idag regnig här hemma, och håller mig inne idag. Prioriterar mig att läsa boken mest. Sen ikväll ska träna, det är planen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0