9 . augusti

Det är onsdag, sitter hemma, började sticka nya strumpor, kollar på tv. Planen är att städa köksskåpen idag, rensa ut allt vad jag inte använder. Sk storstäda köket. Det visar det är regn hela dag, så är inte ute så mycket. Bara ute med C, Och så läsa några kapitel i boken, och kanske försöka göra någon meditationen. Igår gjorde en men hade svårt att slappna av när C gnällade bakom dörren, och fick ont i ryggen. Men att meditera börjar kännas lugn för mig, det är svårt att vara i nuet, men försöker inte ta in någon negativt energi och inte tänka så mycket på den förflutna eller det framtida, att leva i nuet är det viktigaste för mig. Ingen fb heller, nu är andra dagen för mig att hålla borta, och känner att det är de som jag behöver. Imorgon är det dags att träna igen, som igår kväll. Jag försöker nu att satsa mer vikt att träna med, och känns bra. Dock tränade inte så länge heller igår, ville bara hem till C. Att ta en dag i taget är det trygghet jag behöver. Nu ska se om C vill gå ut en sväng. Sen ska börja städa köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0