10.detsember

Jag kokar, men vet att jag är inte knäppt och jag reagerar normalt.... D är i ett förhållande... och hade en känsla att det kunde vara en chines som bor i Jönköping. Och nu står det även hennes sida att i ett förhållande, men de har inte taggat varandra, det är lite kosntigt, Jag visste att det var något med just henne, undrar vad hände nu med denna andra yngre tjejen, som han hade på besök ibland. Jag tror inte att det chines kunde vara den, för att hon såg ut så ung långt håll. Och varför han hälsade mig på Maxi men inte ute sist, det känns redan skumt. Stackars nästa offer. Och denna gången kommer jag inte varna henne om honom. Det är jättekostigt att han söker nya offer just långt borta, och i Jönköping det är ju så långt. Nu kommer ju han tvinga henne att åka till honom hela tiden. Han kommer inte åka till henne, han har inte ju råd. Och hur länge det kommer hålla, i någon, några månader och sen är det slut. Som han funkar ju . Det är svårt för mig fortfarande, det blir tufft för mig om jag kommer att se henne nu med honom, och hur kommer han reagera nu. Jag skickade följfråga igår på insta , men hon nekade  vet inte om hon visade till honom mig, men nu blockade henne ju på insta och nu även på FB. Han är inte en normal man, han är så sjuk, och stackars tjejen som tror honom nu med hans sk falsk kärleken. Jag skickade meddelande till cc, men tror inte att hon svarar mig tillbaka. 
Imorgon har jag ny möte med psykologen. Jag var på väg att bli bättre, och nu fick jag bakslag igen, när han först hälsade mig i affären och nu sista när såg honom ute innan han åkte till sin ny offer. Det kommer jag skriva för att man kan inte kallas hans flickvän eller tjej, alla de tjejrna han träffar är offrar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0