14.detsember

Det är torsdag, ännu en dag har gått. Igår skrev jag i gruppen om min säkerhetsbeteende och fick svar. Der finns fler som lider av det, och det finns inte riktigt hjälp att få att bli av med detta. Det är jobbigt att leva sitt liv såhär. 
Nu sitter jag hemma lugnt, kollar på tv, måste ha nånting att göra nu att inte rusa mina tankarna överallt här hemmaplan. Jag började fixa min utväxt, får se om jag kommer att lyckas med detta nu. J kunde inte hjälpa till men ska fråga henne snart om allt utväxt är täckt nu. Hon är så uppdagen med skolarbete. 
Sista vecka kvar nu, när hon ska i väg. Det kommer vara jobbigt för mig alltid att vara hemma utan henne. Men behöver det ibland, men kommer inte vara ju själv heller. 
En dag i taget. Andas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0